Thursday 30 November 2017

Eve online trading guide 2017


Interaktywny przewodnik planetarny Interakcja planetarna w EVE Online polega na zakupie centrum dowodzenia na rynku, budowaniu go na planecie, a następnie budowaniu ekstraktorów i fabryk w celu wydobywania surowców z planety i produkowania z nimi towarów. Został on w pełni dostępny w dniu 8 czerwca 2017 r. Wraz z wprowadzeniem Centrów Dowodzenia na rynek. Przeczytaj poniżej poradnik PI. Train Planetary Infrastructure Skills Umiejętności wymienione poniżej wpływają na twoją zdolność do interakcji z planetami. Tylko jedna z tych umiejętności, teledetekcja, jest wymagana do interakcji planetarnej. Inne umiejętności, opcjonalne, znacznie poprawią twoją zdolność do wydobywania zasobów z planet. Ulepszenia w Command Center - Ta umiejętność daje ci dostęp do wyższej jakości centrów dowodzenia, co wpływa na to, ile rzeczy możesz do niego dołączyć, co z kolei wpływa na ilość zasobów, które możesz jednocześnie wydobywać. Konsolidacja międzyplanetarna - Zwiększa liczbę planet, które możesz skolonizować naraz, maksymalnie do sześciu. Planetologia Zaawansowana technologia planetarna - Umiejętności te zwiększają dokładność mapy ciepła wyświetlanej w skanach w poszukiwaniu zasobów planetarnych. Te dwie są jedynymi umiejętnościami w zakresie infrastruktury planetarnej, które mają wstępne wymagania. Aby trenować planetologię, musisz przeszkolić teledetekcję do poziomu III. Zaawansowana Planetologia wymaga Planetologii IV. Zdalne wykrywanie - Ta umiejętność jest wymagana do skanowania planet, a każdy poziom zwiększa twój zasięg skanowania. Znajdź planetę Użyj pobliskich planet za pomocą narzędzia wyszukiwania typu, aby znaleźć planety określonego typu w pobliżu określonego układu słonecznego. Lub, podczas gdy w grze, otwórz okno informacyjne dla układu słonecznego i sprawdź zakładkę Orbital Bodies, aby znaleźć tam typy planet. W EVE istnieje osiem rodzajów planet, z którymi możesz wchodzić w interakcje. Aby wydobywać zasoby z planety, musisz kupić na rynku centrum dowodzenia odpowiadające rodzajowi planety, z której chcesz wydobywać. Dlatego powinieneś rozejrzeć się po różnych systemach słonecznych na typach planet, które tam są, aby upewnić się, że kupisz odpowiedni typ Centrum Dowodzenia potrzebne dla tego typu planety. Pamiętaj, że jeśli na planecie znajdują się już inne centra poleceń graczy (zobaczysz, że klikniesz prawym klawiszem myszy w trybie planety i wybierzesz Pokaż sieci innych graczy), nadal możesz tam umieścić własne centrum dowodzenia, o ile istnieje pokoju, ale inni gracze będą również konsumować zasoby planety, a ty możesz odkryć, że zasoby są zmniejszone do tego stopnia, że ​​posiadanie centrum dowodzenia tam nie jest warte zachodu. Typy planet Rodzaje planet w EVE: Barren Gas Ice Lava Oceanic Plasma Shattered Storm Temperate Nie możesz umieścić centrum dowodzenia na planecie Shattered, ale wszystkie inne typy są dostępne do ustawienia operacji planetarnych. Typ planety określa, jakie zasoby są tam dostępne. Sprawdź poniższą sekcję materiałów, aby zobaczyć, na której planecie znajdują się wybrane zasoby. Możesz także dowiedzieć się, jakie typy planet zawierają dane rodzaje zasobów, przechodząc do sekcji Badania materiałów na rynku, wybierając Materiały planetarne, a następnie wybierając surowce. Okno informacyjne dla każdego materiału na tej liście będzie pokazywać typ centrum dowodzenia wymaganego do wydobywania tego materiału (na przykład: centrum dowodzenia lawą, jałowe centrum dowodzenia itd.) Bezpieczeństwo systemu słonecznego nie ogranicza rodzajów planety, które można tam znaleźć. Wszystkie typy planet można znaleźć niezależnie od tego, czy znajdujesz się w przestrzeni wysokiego, niskiego, wormholowego i tak dalej. Jednak niektóre typy planet są znacznie bardziej powszechne niż inne, przy czym dwa najpowszechniejsze są planety gazowe i jałowe, a najmniej powszechne są planety oceaniczne i plazmowe (nie licząc rozbitych planet, z których w całym EVE jest tylko 10). Ponadto, planety w przestrzeni o niskiej s, 0,0 przestrzeni i przestrzeni tunelowej mają lepszą wydajność surowców na ekstraktor niż planety w wysokich sekundach. Poniższa tabela pokazuje przybliżony rozkład typów planet w EVE. Wartość procentowa wskazuje, jaki procent planet w EVE jest tego typu, więc na przykład 30 wszystkich planet w EVE to planety gazu, 11 ze wszystkich planet w EVE to temperatura umiarkowana i tak dalej. Dystrybucja typów planet Zakup centrum dowodzenia Kiedy już zdecydujesz się na kopanie planety, kup odpowiedni typ centrum dowodzenia odpowiadającego temu rodzajowi planety (Barren Command Center dla jałowej planety, umiarkowanego centrum dowodzenia dla umiarkowanej planety i tak dalej.) Przed wydaniem Incursion 1.1.1 istniało wiele poziomów centrów dowodzenia, które można było kupić na rynku. Zmieniło się to w Incursion 1.1.1: teraz istnieje tylko jeden poziom centrum dowodzenia, który można kupić na rynku dla każdego typu planety. Po zainstalowaniu na planecie zaczyna się na najbardziej podstawowym poziomie procesora i mocy wyjściowej, ale można go uaktualnić w trybie planety, wybierając opcję Uaktualnij i klikając pasek z zielonymi prostokątami. Zostanie wyświetlony koszt aktualizacji i procesor oraz wzrost mocy dla wybranego poziomu aktualizacji. Zbuduj centrum dowodzenia Umieść centrum dowodzenia w ładowni statku i oddokuj. Nie musisz podróżować na planetę, aby tam zbudować, wystarczy, że znajdziesz się na statku, oddokowanym, w tym samym systemie, w którym budujesz centrum dowodzenia. Po jego wybudowaniu możesz kontrolować swoje centrum dowodzenia i inne struktury planetarne z dowolnego układu słonecznego za pośrednictwem karty Nauka i przemysł, nawet jeśli jesteś zadokowany na stacji. Kliknięcie prawym przyciskiem myszy na samą planetę lub ikona planety w przeglądzie daje możliwość obejrzenia planety w trybie planety. Spowoduje to wyświetlenie planety, którą można obracać i powiększać. Po lewej stronie pojawi się specjalny panel interakcji planetarnych. Karta Kompilacja oferuje opcje do budowania centrum dowodzenia, ekstraktorów i innych struktur, a przycisk skanowania umożliwia przeglądanie zasobów planety. Kliknięcie przycisku Skanuj spowoduje wyświetlenie listy rodzajów zasobów, które tam są. Kiedy klikniesz na konkretny zasób, mapa ciepła pojawi się na planecie, pokazując, jak gęste lub rzadkie są zasoby. Cieplejsze kolory (biały, czerwony, pomarańczowy itp.) Wskazują na gęste zasoby, a zimniejsze kolory (niebieski, zielony itp.) Wskazują na rzadkie zasoby. Możesz użyć strzałek po lewej i prawej stronie paska kolorów, aby zmniejszyć lub rozciągnąć kolory, dzięki czemu możesz zmienić kolory, aby uwydatnić gęstsze kieszenie lub kieszenie sparserowe, jeśli chcesz. Aby zorientować się, gdzie znajdują się gorące punkty na planecie, zacznij od paska koloru rozciągniętego do końca w prawo, a następnie powoli ściskaj go w lewo, aż pierwsze plamy bieli pojawią się na planecie. Są to lokalizacje najgęstszych depozytów zasobów. Użyj mapy ciepła, aby wybrać miejsce do budowy centrum dowodzenia. Wybierz lokalizację, która pozwoli Ci wydobyć z wielu bogatych depozytów bez przeciążania centrum dowodzenia, dzięki czemu ma długie łącza do odległych ECU. Jeśli to możliwe, umieść centrum dowodzenia w miejscu, w którym pożądane zasoby są rzadkie, więc nie blokujesz głowic ekstraktorów z gorących miejsc. Po wybraniu centrum poleceń z menu budowy kliknij planetę, na której chcesz umieścić centrum dowodzenia. Zostanie wyświetlony koszt i możesz anulować lub zbudować. Kiedykolwiek chcesz zbudować cokolwiek na planecie, musisz kliknąć Build, aby potwierdzić. Gdy to zrobisz, zostaniesz obciążony opłatami budowlanymi i podatkami w tym momencie. Przygotuj ekstraktor i ankietę dla depozytów Jeśli ustawiłeś ekstraktory przed łatką Incursion 1.1.1, będziesz musiał usunąć stare ekstraktory. Stare ekstraktory zostały przestarzałe i zastąpione nowymi jednostkami kontroli ekstraktoru. Otrzymasz zwrot kwoty ISK, którą wydałeś na założenie starych ekstraktorów. Po skonfigurowaniu centrum dowodzenia można zbudować jednostki sterujące ekstraktorem. Są one kupowane w trybie planety, a nie na rynku. Pamiętaj o ustawieniu swojego ECU w taki sposób, aby zminimalizować straty w centrach dowodzenia CPU i mocy wyjściowej. Później rozszerzysz głowice ekstraktora z ECU. Postaraj się znaleźć miejsce dla swojego ECU, które znajduje się gdzieś pomiędzy twoim centrum dowodzenia a żądanymi lokalizacjami głowic ekstraktora, aby obniżyć koszty procesora i zasilania. Po zbudowaniu ECU możesz kliknąć opcję Survey, aby rozpocząć konfigurację programu do ekstrakcji. Otworzy się okno ankiety ECU. W oknie ankiety ECU najpierw wybierz typ zasobu, który chcesz wyodrębnić, klikając odpowiednią ikonę po prawej stronie, która odpowiada typowi zasobu, który chcesz wyodrębnić. Planeta pokaże mapę ciepła dla wybranego zasobu. Jeśli chcesz dostosować skalę mapy ciepła, kliknij przycisk Skanuj w lewym górnym rogu ekranu i dostosuj ją. Po wybraniu zasobu kliknij jedno z dziesięciu okręgów po lewej stronie okna ankiety. Stworzy to głowicę ekstraktora. Możesz utworzyć do dziesięciu głowic ekstraktorów na jednostkę ECU, ale ograniczają Cię także centra dowodzenia CPU i moc wyjściowa, więc w zależności od konfiguracji można ograniczyć liczbę mniej niż dziesięciu głowic wyciągowych. Głowica ekstraktora jest podłączona do ekstraktora i może być umieszczona w dowolnym miejscu w ustalonym promieniu wokół ECU. Krąg dla każdej głowicy ekstraktora wyświetli indeks jakości ekstrakcji po prawej stronie. Jest to wartość procentowa, która reprezentuje potencjalną wydajność w lokalizacji lokalizacji bieżących głowic ekstraktorów, gdzie wyższy odsetek oznacza wyższy uzysk. Umieszczenie głowicy ekstraktora spowoduje również wyświetlenie wykresu słupkowego na środku ekranu. Ten wykres słupkowy przedstawia, ile jednostek wyodrębnionego zasobu zostanie wyodrębnionych w każdym cyklu. Możesz zwiększyć lub zmniejszyć całkowity czas trwania programu ekstrakcji, dostosowując suwak w lewym dolnym rogu ekranu. Minimalny czas trwania programu ekstrakcji wynosi 1 godzinę, a maksymalny 14 dni. Zauważysz, że dostosowujesz czas trwania programu ekstrakcji, który czasami jest skokowy na wykresie słupkowym. Te bryłki są tymczasowymi gorącymi miejscami, które zazwyczaj zanikają po kilku cyklach. Zauważysz również, że istnieje znaczny spadek zasobów, jeśli korzystasz z długiego czasu trwania programu ekstrakcji. Można się tego spodziewać, ponieważ stale wyczerpujesz zasoby, nie pozwalając im się zregenerować. Dłuższy czas trwania programu zwiększy promień ekstrakcji wszystkich głowic ekstraktora. Jeśli umieścisz dwie głowice ekstrakcyjne zbyt blisko siebie, zobaczysz statyczny wokół nich, a czerwony ujemny procent pojawi się poniżej każdej dotkniętej głowy ekstraktora w oknie ankiety. Dzieje się tak dlatego, że nakładający się zakres ekstrakcji dwóch głowic ekstraktora spowoduje, że oba z nich będą ze sobą konkurować i obaj poniosą zmniejszoną wydajność. Trzymaj głowice ekstraktorów z dala od siebie nawzajem, aby uniknąć tego problemu. Podczas pozycjonowania głowic ekstraktora i wybierania czasu trwania programu, patrz na prawy dolny róg okna ankiety, aby zobaczyć, ile jednostek na godzinę (średnio) i ile jednostek ogółem otrzymasz z programem. Po uzyskaniu satysfakcji z programu do ekstrakcji wybierz opcję Zainstaluj program, a następnie kliknij przycisk przesyłania w lewym górnym rogu ekranu, aby sfinalizować zmiany. Utworzenie obiektu przemysłowego do wytwarzania produktów Utworzenie obiektu przemysłowego umożliwi produkcję towarów, które następnie można sprzedać na rynku. Podobnie jak w przypadku wszystkich innych struktur PI, urządzenia przemysłowe zużywają procesor i moc. Jeśli chodzi o wytwarzanie produktów, różne typy planet mają różne surowce, a dzięki tym materiałom można produkować wiele różnych towarów. Poniżej znajduje się lista surowców, które można znaleźć na planetach. wraz z wszystkimi materiałami i towarami, które możesz z nimi wyprodukować. Po zbudowaniu obiektu przemysłowego musisz utworzyć odsyłacz z ekstraktora do obiektu, zdecydować, ile zasobów ekstraktora należy skierować do obiektu i utworzyć trasę. Istnieje wiele poziomów obiektu przemysłowego, z których najbardziej podstawową jest wykorzystywana do przetwarzania surowców, które wydobywacie, a najbardziej zaawansowane są wykorzystywane do przekształcania specjalistycznych towarów w zaawansowane. Każdy rodzaj obiektu przemysłowego ma już wszystkie wbudowane schematy, które nie są kupowane na rynku. Kiedy już wydobędziesz ekstraktor z naszej planety, kliknij na zakład przemysłowy i wybierz schemat z rozwijanego menu, które używa tego surowca. Gdy to zrobisz, możesz utworzyć trasę do obiektu przemysłowego z ekstraktora. Nie będziesz w stanie kierować surowców do placówki, dopóki nie wybierzesz schematu dla obiektu. Podobnie, jeśli zbudujesz bardziej zaawansowany obiekt przemysłowy, musisz wybrać schemat towaru, który chcesz tam produkować, zanim będziesz mógł skierować materiały do ​​tego obiektu. Konfigurowanie magazynu W zależności od konfiguracji ekstrakcji i produkcji, możesz zyskać dodatkowe miejsce na naszej planecie. Zbuduj magazyn na planecie i utwórz link do niego ze struktur, których produkty musisz przechowywać, a następnie utwórz trasę, aby te zasoby zostały wysłane do magazynu. Przenoszenie spraw Dookoła Po nawiązaniu połączenia między strukturami, możesz kliknąć swoje produkty i wybrać opcję Utwórz trasę, aby produkty były automatycznie wysyłane do wybranego miejsca docelowego. Produkty przekierowane zostaną przesłane, gdy tylko zostaną wydobyte lub wyprodukowane, o ile w miejscu docelowym jest miejsce. Routing produktów to sposób, w jaki Twoje ekstraktory i inne struktury automatycznie wysyłają twoje materiały do ​​twoich obiektów przemysłowych, centrum dowodzenia, platformy startowej i tak dalej. Jak wspomniano wcześniej, jeśli chcesz kierować materiały do ​​zakładu przemysłowego, musisz najpierw wybrać schemat materiału lub towaru, który chcesz tam produkować. Możesz kierować materiały i towary tylko do zakładu przemysłowego, jeśli schemat obiektu wykorzystuje te materiały i towary. Na przykład, jeśli spróbujesz przekierować bloki konstrukcyjne do obiektu przemysłowego, który używa schematu wody, nie będzie można utworzyć tej trasy. Podobnie jak w przypadku wszystkich innych elementów, które można zbudować na planecie, należy kliknąć przycisk Utwórz, zanim trasa zostanie faktycznie utworzona. Jeśli chcesz przenieść elementy z jednego miejsca do drugiego natychmiast, zamiast czekać na automatyczne wyznaczanie trasy, wybierz Przegrz. Transfer. Wybierz produkt lub produkty, które chcesz przenieść, a następnie potwierdź. Po każdym przyspieszonym transferze istnieje czas odnowienia, więc musisz poczekać, aż zakończy się okres oczekiwania przed kolejnym przyspieszonym transferem. Uruchamianie swoich produktów w kosmosie Gdy jesteś gotowy wysłać rzeczy na swój statek, najpierw prześlij je do centrum dowodzenia, a następnie wybierz opcję Uruchom. Przenieś żądane elementy do ładunku i zapłać wymagane ISK, aby uruchomić elementy. Im więcej przedmiotów chcesz uruchomić, tym więcej będzie kosztować. To jest jednorazowe uruchomienie. Zobacz poniżej, jak odzyskać uruchomione przedmioty. Zwróć uwagę, że elementy uruchomione w ten sposób będą przechowywane w przestrzeni tylko przez określony czas, więc pamiętaj, aby je pobrać w odpowiednim czasie. Alternatywnie możesz zbudować platformę startową na swojej planecie, która może zarówno wysyłać, jak i odbierać towary. Aby wysłać materiały na planetę, musisz przejść do Urzędu Celnego na planecie, który jest strukturą okrążającą planetę. Kiedy znajdujesz się w pobliżu urzędu celnego, można go używać podobnie jak kontenera: otwórz go i przenieś do niego przedmioty z ładowni. Gdy to zrobisz, możesz kliknąć prawym przyciskiem myszy na urząd celny i otworzyć interfejs celny, aby Twoje materiały zostały wysłane do twojej konsoli wyrzutni. Będziesz także kontaktował się z Urzędem Celnym, jeśli uruchomiłeś elementy z konsoli uruchamiania. Pobieranie uruchomionych przedmiotów Po uruchomieniu możesz odzyskać swoje przedmioty, przechodząc do dziennika i wybierając kartę interakcji planetarnej. Tam będzie zakładka dla każdej z wprowadzonych przez ciebie wersji. Kliknij zakładkę prawym przyciskiem myszy i przeskocz do tej lokalizacji, aby spotkać się z rakietą ładunkową. Będzie wyglądał jak pojemnik ładunkowy w kosmosie. Możesz po prostu przenieść przedmioty z niego do swojego ładunku, tak jak w przypadku każdego innego kontenera ładunkowego z przestrzenią ładunkową. Nie możesz wysłać tego kontenera z powrotem na swoją planetę, ponieważ znika, gdy go opróżnisz. Zwróć uwagę, że rakiety ładunkowe są w przestrzeni tylko przez ograniczony czas, a ostatecznie spadną na planetę i zostaną utracone, jeśli nie pobierzesz zawartości w odpowiednim czasie. Odliczanie do ponownego wpisania jest wyświetlane na karcie uruchamiania w dzienniku. Monitorowanie aktywności planetarnej Jeśli jesteś zadokowany na stacji, możesz skorzystać z zakładki Nauka i przemysł, aby sprawdzić status swoich planetarnych ustawień. Podczas zadokowania możesz budować nowe węzły interakcji planetarnych, likwidować je, tworzyć trasy, planować premiery i tak dalej. Nie możesz jednak zbudować centrum dowodzenia na planecie, jeśli jesteś zadokowany na stacji, musisz kupić centrum dowodzenia z rynku i zostać odholowane w systemie, który ma tę planetę. Surowce i przetworzone materiały Poniżej znajduje się lista surowców, które można znaleźć na planetach EVE. Zasoby te pojawiają się w różnych stężeniach na różnych typach planet. Wskazano również na przetworzone materiały, które można wyprodukować z każdego surowca (na jeden surowiec jest tylko jeden przetworzony materiał). W nawiasach podano typy planet, na których można znaleźć surowce. Poniżej znajduje się wykres pokazujący, jakie typy planet mają surowce. Rafinowane towary Poniżej znajduje się lista towarów, które można wyprodukować z użyciem wyżej wymienionych materiałów przetworzonych. Każdy wyrafinowany towar wymaga dwóch rodzajów przetworzonego materiału. Typy planet, w których można wytwarzać wyrafinowane towary W przypadku większości wyrafinowanych towarów istnieje przynajmniej jeden typ planety, który ma wszystkie materiały potrzebne do ich wyprodukowania. Innymi słowy, w większości przypadków nie trzeba importować materiałów z kilku typów planet w celu wytworzenia produktów rafinowanych. Poniżej wymieniłem typy planet, które mają wszystkie wymagane materiały dla każdego z rafinowanych towarów. Zauważyłem przypadki, w których będziesz musiał importować materiały z wielu typów planet. Specjalistyczne towary Poniżej znajduje się lista wyspecjalizowanych towarów i ich warunków wstępnych. Specjalistyczne towary, które można formować z materiałów z jednej planety Następujące wyspecjalizowane towary można wytwarzać na jednej planecie, bez konieczności importowania materiałów z innych planet. Specjalistyczne towary, które mogą być formowane z materiałów z co najmniej dwóch typów planet Specjalistyczne towary, które mogą być formowane z materiałów z co najmniej trzech typów planet Zaawansowane towary Zaawansowane towary, które mogą być tworzone z materiałów z co najmniej dwóch typów planet Zaawansowane towary, które mogą być tworzone z materiałami z co najmniej trzech typów planet Zaawansowane surowce, które mogą być formowane z materiałów z co najmniej pięciu typów planet Podsumowanie surowców wymaganych dla każdego węzła rozgłoszeniowego w technologii Advanced Commodity 24000 Substancje węglowe 24000 Szlachetne metale 48000 Gaz reaktywny 48000 Felsic Magma 24000 Kolonie planktonu 24000 Noble Gas 48000 Autotrofs 24000 Non-CS Crystals 24000 Zawieszona osoczowa integralność Response Drony 24000 Reaktywny gaz 48000 Noble Gas 48000 Carbon Compounds 48000 Noble Metals 48000 Suspended Plasma 24000 Wodny Liquid 24000 Autotrophs 24000 Micro Organisms 48000 Planktyczne kolonie 48000 Non-CS Crystals 24000 Base Metals 24000 Felsic Magma Nano-Fact ory 24000 mikroorganizmów 24000 złożonych organizmów 24000 związków węgla 24000 autotrofów 24000 roztworów jonowych 24000 gazów szlachetnych 24000 zawieszonych plazmowych 24000 wodnych cieczy 6000 bazowych metali organicznych aplikatorów zaprawy 24000 reaktywnych gazów 24000 szlachetnych gazów 24000 roztworów jonowych 24000 roztworów wodnych 24000 metali szlachetnych 24000 metali bazowych 24000 non - CS Crystals 24000 Heavy Metals 6000 Mikroorganizmy Recursive Computing Module 24000 Planktyczne kolonie 24000 Noble Gas 48000 Micro Organisms 48000 Wodny Liquid 48000 Base Metals 24000 Non-CS Crystals 24000 Suspended Plasma 24000 Carbon Compounds 24000 Noble Metals Self-Harmonizing Power Core 48000 Reactive Gas 48000 Felsic Magma 24000 Ionic Solutions 24000 Zawieszona plazma 48000 Autotrofs 24000 Szlachetne metale 24000 Metali ciężkich 24000 Planktycznych kolonii 24000 złożonych organizmów Sterylne przewody 6000 Wodnych cieczy 24000 bazowych metali 24000 ciężkich metali 24000 kryształów Non-CS 24000 Felsic Magma 24000 związków węglowych 24000 złożonych organizmów 24000 Micr o Organizmy 24000 Kolonie Planktyczne Wetware Mainframe 72000 Metale podstawowe 72000 Wodne płyny 48000 roztworów jonowych 24000 kryształów innych niż CS 48000 metali ciężkich 72000 mikroorganizmów 24000 związków węgla 48000 złożonych organizmów 24000 gazów szlachetnych Tworzenie zaawansowanych towarów Przy przekształcaniu surowców w przetworzone materiały i towary, działa w następujący sposób: 3000 jednostek surowca tworzy 20 jednostek przetworzonego materiału (zwanego również podstawowym towarem). 40 jednostek każdego z wymaganych rodzajów przetworzonych materiałów tworzy pięć jednostek udoskonalonego towaru. 10 jednostek każdego z wymaganych rodzajów rafinowanych towarów tworzy 3 jednostki wyspecjalizowanego towaru. 6 jednostek każdego wymaganego rodzaju produktu rafinowanego lub 40 jednostek każdego wymaganego rodzaju podstawowego towaru jest łączone w celu stworzenia jednej jednostki zaawansowanego towaru. Krótko mówiąc, aby stworzyć jedną jednostkę zaawansowanego towaru, potrzebujesz 6 każdego ulepszonego towaru, który wymaga 20 każdego ulepszonego towaru, co wymaga 160 każdego przetworzonego materiału, co wymaga 24000 każdego surowca. Skróty na planecie Poniżej znajduje się kilka wskazówek, jak zdobyć surowce, których potrzebujesz, bez konieczności poszukiwania rzadkiego typu planety. Najrzadsze planety w EVE to Storm, Ice, Oceanic i Plasma. Na szczęście jedynym surowcem dostępnym wyłącznie dla rzadkich rodzajów planety są kolonie Planktic (IceOceanic). W przypadku pozostałych materiałów: Wszystkie surowce znalezione na planecie Plazmy można znaleźć na planecie Barren lub Lava. Z wyjątkiem kolonii planktycznych, wszystkie surowce znalezione na planetach oceanicznych można znaleźć na planecie o umiarkowanym klimacie. Z wyjątkiem kolonii Planktic, wszystkie surowce znalezione na lodowych planetach można znaleźć na planecie Barren lub Lava. Wszystkie surowce znalezione na planetach Storm można znaleźć na planecie Gas lub Lava. Jednak niektóre surowce mogą być znacznie bogatsze na rzadkich typach planet. Bezpieczeństwo i interakcje planet Jak ochrona wpływa na interakcję planetarną Inni gracze nie mogą atakować ani niszczyć swoich centrów dowodzenia (choć mogą być w stanie za pośrednictwem DUST 514), ale planety mogą mieć wiele centrów dowodzenia należących do innych graczy, z których wszyscy rysują zasoby z planety wraz z tobą. Może to wpłynąć na to, jakie zasoby pozostały do ​​zrobienia. W czasie null-sec możesz używać swojego centrum dowodzenia tylko wtedy, gdy twój sojusz ma suwerenność w tym systemie. Nie będziesz w stanie korzystać z centrum dowodzenia, jeśli sojusz inny niż twój uzyska suwerenność w tym systemie. (1983) Louis Winthorpe jest biznesmenem, który pracuje dla firmy maklerskiej Duke and Duke należącej do braci Mortimera i Randolpha Duke'a. Teraz kłócą się o najbardziej błahych sprawach i to, o co się kłócą, to czy jest to środowisko lub dziedziczność osób, które określają, jak dobrze będą się zachowywać w życiu. Kiedy Winthorpe wpada na Billy'ego Raya Valentine'a, ulicznego handlarza i zakłada, że ​​próbuje go okraść, ma go aresztowanego. Widząc, jak różni są ci dwaj mężczyźni, bracia postanawiają postawić zakład, co by się stało, gdyby Winthorpe stracił pracę, swój dom i został odrzucony przez wszystkich, których znał, i gdyby Valentine dostał pracę Winthorpesa. W związku z tym Winthorpe zostaje aresztowany i umieszczany w kompromitującej pozycji przed swoją dziewczyną. Więc wszystko, na czym musi polegać, to dziwka, która została wynajęta, by go zrujnować. Napisane przez rcs0411yahoo Działka Słowa kluczowe: Weź dwóch kompletnych nieznajomych, spraw, aby jeden z nich był bogaty. po prostu obserwuj zabawę, gdy one są. MIEJSCA TRADINGOWE Zobacz więcej raquo Certyfikat: Przewodnik dla rodziców: Data wydania: 8 czerwca 1983 (USA) Zobacz więcej raquo Znany również jako: Die Glcksritter Zobacz więcej raquo Lokalizacje do filmowania: Box Office Company Credits Production Co: Specyfikacja techniczna Sound Mix: Aspect Ratio: Did Wiesz, że Dukes, rozpoczynając wynagrodzenie dla Walentego (80 000), jest nieco ponad 194 000 skorygowanych o inflację w 2018 roku. Ich 5,00 Świąteczny Bonus dla Ezry wynosi 12,14 USD w 2018 roku. Zobacz więcej raquo Ilość świecidełka Ofelii w lewej dłoni podczas ozdabiania choinki zmienia się pomiędzy zdjęciami z kamery. Zobacz więcej Raquo pierwsze linie Coleman. trzymam tacę śniadaniową, podczas gdy Louis wciąż śpi, sir. Zobacz więcej raquo Crazy Credits Nazwy głównych aktorów pokazane są na krótkich klipach z filmu. Klipy przedstawiające odpowiednio Dan Aykroyda, Eddiego Murphy'ego i Jamiego-Lee Curtisa są oczywistymi efektami, gdy się rozpadają i wybuchają śmiechem i śmiechem. Zobacz więcej raquo Połączenia Ścieżki dźwiękowe Najczęściej zadawane pytania Opinie użytkowników Murphy i Aykroyd w najlepszym wydaniu Czy ten film byłby naprawdę zabawniejszy, jak widziałem to ponownie, tak jak to robiłem od lat i wciąż się śmiałem. Mój nowy syn nigdy wcześniej tego nie widział i też go lubił. Murphy był wtedy w czołówce, a Aykroyd to doskonały elitarysta klasy snobów. Niektóre z tych żartów są na tyle ponadczasowe, że od czasu do czasu się do nich odnoszę i STAŁO się śmiać, zarówno od ludzi, którzy mieli i nie widzieli tego filmu. Tak, dowcipy są nieco przestarzałe i nieco kiczowate, ale to była oznaka czasu. Komedie z lat 80. były pełne momentów slapstickowych. Jamie Lee Curtis był u szczytu jej seksownego wizerunku, a Id zapomniał, jak dobrze grała jej rola. Nieżyjący już Don Ameche jest tak ożywiony, że doskonale wpasował się w nastrój filmu. Ten film można znaleźć w koszyku większości sklepów. Widziałem go na sprzedaż tylko za 5,50. Warto go posiadać. 64 z 70 osób uznało tę recenzję za pomocną. Czy ta opinia była dla Ciebie przydatna Tak NoeBay. au eBay to Australia i największa na świecie internetowa społeczność internetowa. Serwis eBay stworzył nowy rynek: wydajne, indywidualne transakcje w formacie aukcyjnym w Internecie. Osoby niebędące dużymi firmami w serwisie eBay kupują i sprzedają przedmioty w ponad 1600 kategoriach, w tym przedmioty kolekcjonerskie, antyki, pamiątki sportowe, komputery, zabawki, niemowlęta, lalki, figurki, monety, znaczki, książki, czasopisma, muzyka, ceramika, szkło, fotografia, elektronika, biżuteria, kamienie szlachetne i wiele więcej. Ich pasja, użytkownicy mogą znaleźć jedyne w swoim rodzaju i interesujące na eBayu wszystko od porcelany chińskiej po krzesła, misie do pociągów i meble do figurek. Jako wiodąca platforma transakcyjna typu "osoba do osoby" kupujący są przyciągani do serwisu eBay z powodu dużej ilości dostępnych treści. Podobnie sprzedający są zmuszeni handlować w serwisie eBay, ponieważ daje im to dostęp do ogromnej liczby kupujących. Na całym świecie serwis eBay codziennie realizuje ponad dwa miliony aukcji, a ponad 250 000 nowych pozycji dołącza do listy sprzedaży co 24 godziny. Innowacyjni producenci oprogramowania dla budownictwa architektonicznego 8211 (AEC) obsługujący w pionie organy rządowe i przedsiębiorstwa budowlane SoftTech Engineers Pvt. Ltd specjalizuje się w opracowywaniu niezawodnych i światowej klasy produktów oprogramowania dla niszowej architektury Architecture-Engineering-Construction (AEC). Nasze produkty umożliwiają klientom obniżenie kosztów, zwiększenie wydajności, skuteczną kontrolę i lepsze wykorzystanie zasobów pod względem ludzi, infrastruktury i obsługi klienta. Nasze produkty renomy: AutoDCR to nagradzany produkt krajowy, który zrewolucjonizował proces kontroli planu budowlanego w organach zarządzających. Obecnie jest wdrażany w 50 ULB w Indiach System Zarządzania Informacją o Pracach Publicznych PWIMS, internetowa aplikacja "gotowa do użycia" (COTS) do zarządzania podstawowymi procesami funkcjonalnymi planowania prac, zakupów i utrzymania w organizacjach prac publicznych. OPTICON to solidne oprogramowanie do zarządzania konstrukcją, zaprojektowane specjalnie dla organizacji budowlanych. Dzięki inteligentnie zbudowanym modułom do projektów, finansów, maszyn do wzmacniania instalacji, twoje projekty budowlane są zapewnione z pozytywnych zwrotów. Usługi BIM Wirtualizacja projektu zyskuje na znaczeniu każdego dnia. Dzięki dostępności modelu 3D, przed rozpoczęciem faktycznej budowy ma wiele zalet. Dzięki BIM projekt pozostaje spójny, skoordynowany i dokładniejszy we wszystkich udziałowcach. Posiada 750-letnie doświadczenie i szczegółowe badanie klienta SoftTech Engineers Pvt. Ltd opracowała e-zarządzanie i produkty ERP dla budownictwa, mając na uwadze specyficzne potrzeby naszych klientów, możesz mieć pewność, że Twoja firma jest w dobrych rękach. Produkty od SoftTech Engineers Pvt. Ltd. zapewnia: Wzrost produktywności Koncentracja na podstawowej funkcji firmy Poprawione dolne linie Zachowaj aktywa swojej firmy Inwestowanie czasu i pieniędzy w technologię biznesową SoftTech Engineers Pvt. Z oo jest zaufanym partnerem w twoim schadzku na sukces.

No comments:

Post a Comment